Sunday, September 23, 2007

嚴選 Nude Bra


嚴 選 隱 形 胸 圍
隱 形 1 號
砵 仔 糕 Nu Bra
( $1,080 , Private Shop )


尺 碼 : 32 、 34 、 36 、 38
( 有 A 、 B 、 C 杯 )
顏 色 : 肉 色 、 透 明
產 地 : 美 國
原 料 : 矽 膠
重 量 : 166g
是 義 乳 「 砵 仔 糕 」 的 變 種 版 , 價 錢 極 貴 , 亦 是 眾 「 圍 」 中 最 重 , 相 等 於 四 個 普 通 胸圍 重 量 。 利 用 矽 膠 ( 即 黐 魚 缸 的 玻 璃 膠 ) 的 天 然 黐 性 整 個 貼 在 胸 上 , 中 間 有 扣 環 可製 造 乳 溝 效 果 。 質 感 柔 軟 似 真 乳 房 , 每 次 戴 後 可 用 清 水 Image 洗 乾 淨 , 其 黐 力 約 可 戴 百 多 次 。
隱 形 2 號
膠 紙 王 Secret Bra
( $179-$199 , JC ladies )

尺 碼 : A 、 B 、 C 、 D 杯
( 冇 分 圍 帶 級 )
顏 色 : 肉 色 、 白 色 、 黑 色
產 地 : 新 加 坡
原 料 : Polyester 人 造 纖 維
重 量 : 30g
外 形 似 一 般 胸 圍 , 但 無 帶 又 無 扣 , 承 托 方 法 全 靠 附 送 的 雙 面 膠 紙 , 每 次 戴 前 先 用 消毒 紙 巾 抹 拭 胸 側 部 位 以 保 持 皮 膚 乾 爽 , 然 後 撕 開 貼 在 杯 邊 兩 側 小 布 上 的 雙 面 膠 紙 ,直 接 貼 在 兩 邊 胸 側 。 雙 面 膠 紙 隨 胸 圍 附 送 三 對 , 每 次 用 完 即 棄 , 可 另 再 補 買 雙 面 膠紙 , $23 三 對 。
隱 形 3 號
透 明 王 黛 安 芬
( $240 , 黛 安 芬 )
尺 碼 : 32 、 34 、 36 ( A 、 B 杯 )
顏 色 : 肉 色
產 地 : 德 國
原 料 : Polyester 人 造 纖 維
重 量 : 48g
傳 統 胸 圍 型 , 特 別 之 處 是 背 帶 肩 帶 都 是 用 潮 流 最 hit 的 透 明 帶 設 計 , 而 原 來 背 扣 則設 計 在 左 邊 腋 下 。 肩 帶 可 以 分 為 halter neck 掛 頸 形 或 雙 肩 帶 兩 用 均 可 。


隱 形 4 號
發 泡 膠 Staykups
( $174.5 , Private Shop )
尺 碼 : 32 、 24 、 3 6
( 只 有 B 杯 )
顏 色 : 肉 色 、 黑 色
產 地 : 英 國
原 料 : 聚 氯 乙 烯 膠
重 量 : 10g
外 形 似 兩 個 發 泡 膠 杯 , 據 時 裝 設 計 師 尹 泰 蔚 指 是 最 早 期 backless bra 設 計 , 質 料輕 但 硬 , 內 附 雙 面 膠 紙 及 一 支 味 似 白 膠 漿 的 膠 水 , 每 次 用 前 在 杯 邊 塗 膠 水 , 待 20 分 鐘 乾 後 貼 上 胸 。


隱 形 5 號
纏 腰 漫 多 姿
( $198 )
尺 碼 : 32 、 34 、 36 、 38 ( 有 A 、 B 、 C 杯 )
顏 色 : 肉 色 、 黑 色 、 紅 色
產 地 : 香 港
原 料 : 棉 、 人 造 纖 維
重 量 : 54g
同 黛 安 芬 類 近 , 傳 統 胸 圍 型 改 為 透 明 帶 設 計 , 亦 附 送 胸 墊 和 肉 色 肩 帶 。 背 帶 採 用 交叉 式 扣 法 , 背 帶 在 背 位 打 交 叉 再 纏 在 前 面 腰 腹 上 扣 環 , 可 配 合 極 露 背 的 外 衣 設 計 。


今 次 比 併 分 三 個 回 合 進 行 , 分 別 測 試 其 舒 適 度 、 隱 形 度 及 承 托 度 。

第 1 回 合   鬥 舒 服
大 熱 天 時 要 靚 都 要 命 , 邊 個 胸 圍 用 料 最 好 , 可 以 戴 長 Image 時 間 都 舒 服 ? 呢 個 環 節 由 試 戴 model Alva 畀 意 見 和 時 裝 設 計 師 尹 泰 蔚 ( Pacino ) 專 業 評 分 。
結 論
兩 個 都 認 為 黛 安 芬 舒 服 , 梗 係 佢 贏 啦 !

第 2 回 合   鬥 隱 形
無 端 白 事 唔 會 Image 隱 形 bra , 一 定 是 遇 Image 一 件 可 能 極 貼 身 又 Deep V 露 背 的 麻 煩 上 衣 , model Alva 戴 上 五 款 胸 圍 , 試 Image 兩 件 衫 : 一 件 手 織 Deep V 大 露 背 halter neck , 用 來 測 試 有 冇 穿 崩 ; 一 件 大 V 兼 極 貼 身 的 白 色 背 心 , 測 試 會 否 暗 現 bra 邊 , 睇 Image 邊 款 最 能 挑 戰 最 高 隱 形 度 。
結 論
漫 多 姿 兩 件 衫 都 過 到 關 , 呢 個 回 合 梗 係 佢 贏 !

第 3 回 合   鬥 承 托
究 竟 黐 唔 黐 得 實 ? 行 行 Image 會 唔 會 跌 ? 膠 帶 會 唔 會 斷 ? 由 Alva 戴 住 每 個 胸 圍 跳 一 分 鐘 , 睇 Image 有 冇 尷 尬 場 面 出 現 !
結 論

離 晒 罩 的 Staykups !
竟 然 無 一 個 胸 圍 飛 出 Image , 連 極 重 的 Nu Bra 都 冇 走 位 , 完 全 出 乎 眾 人 意 料 之 外 ! 不 過 Secret Bra 和 Staykups 跳 完 繩 有 離 罩 現 象 , 其 他 三 款 穩 如 泰 山 , 故 此 回 合 由 黛 安 芬 、 漫 多 姿 、 Nu Bra 勝 出 !

黛 安 芬 勝
總 結 : 綜 合 三 個 回 合 比 試 , 黛 安 芬 一 共 贏 了 兩 個 回 合 , 今 次 忽 之 選 非 佢 莫 屬 !

1 comment:

dillionkn said...

BONLUXE葆露絲每一位專業內衣顧問歇盡所能,令女士們在不同的人生階段,
都可擁有玲瓏身形曲線美,從而增加個人BQ(Beauty Quotient),重建及增進自信心。Slim Bra 的設計特點是有效控制背肌及手臂脂肪,使豐滿胸部變得更結實
http://www.bonluxe.hk/product_list.php